Topscorerlisten?
Skrevet af Anonym, Ons, 31/03/2010 - 22:41
Hvornår bliver topscorerlisten lagt ud? Jeg er spændt på at se min placering.
Hilsen
Diep
|
|
Bliv fan af DFSU!Vil du på DFSU.dk?Nu har du chancen for at købe reklameplads på dfsu.dk. Se mere hvordan her!
Gode forslag eller input?Har du forslag til forbedringer eller har du selv lyst til at bidrage med noget indhold til DFSU's website? Så kontakt Taiyo Jønsson på administrator [at] dfsu [dot] dk
|
Topscorerlisten?
Skrevet af Anonym, Ons, 31/03/2010 - 22:41
Hvornår bliver topscorerlisten lagt ud? Jeg er spændt på at se min placering. Hilsen Diep |
Log indNye forum emnerSeneste kommentarer
DFSUFå de seneste nyheder fra DFSU hver måned! |
Internationale turneringer
|
Re: Topscorerlisten?
Hvad med topscorerlisten for DM ude '10?
De arrangerende klubber har ikke formået at få det til at fungere, så jeg tror DM-udvalget barsler med en ny ordning til indendørssæsonen.
Bump!
Hej... Dengang du sidst skrev, blev der sendt en mail til Dinosaurs, der ligger inde med listerne, men der er aldrig blevet svaret. Jeg kan igen kun understrege, at det er de arrangende klubbers ansvar, at der er styr på spiller- og scorelister. Jeg beklager dybt, at de åbenbart er bortkommet, og det kan være, at vi skal finde en anden løsning fremover, da det ser ud som om, at det også sejler lidt denne sæson. :(
Hej Taiyo
Jeg vil bede dig slå datoen Wed, 3 Feb 2010 op på
administrator [at] dfsu [dot] dk
Der skulle du gerne kunne finde min email med resultarer og score/assist.
Jeg beklager de blev indsendt så sent - dog har de altså været i DFSU's besiddelse i flere måneder nu uden at blive viderebehandlet, hvilket jeg formoder skyldes en overseelse.
Venlig hilsen
Frederik
Dinosaurs
DFSU kunne evt. overveje om det ville være hensigtsmæssigt at indføre en eller anden form for straf overfor klubber der ikke håndterer DM-runderne, inkl. resultaterne, ordentligt.
Det kunne enten være en sportslig straf (fra-trækkelse af point) eller en økonomisk bøde.
Alternativt kunne man vende det om så klubberne bliver får økonomisk støtte for en vel-gennemført DM-runde. Det er nok en pænere måde at gøre det på, men jeg gætter på det er knap så effektivt som en bøde på fx 2000 kr. :-)
Det virker på mig, som om alle er meget interesseret i deres egen klubs score, men lidt mindre interesseret i alle andres.. hvis man derfor fik ansvaret for sine egne scores, så ville alle have maksimalt incitament til at holde dem opdateret. Rent praktisk ville det kræve en ændring i måden scoren noteres på. Efter kampen får hvert hold så deres egen score/assist-liste med hjem og har selv ansvaret for at digitalisere den og videresende til dfsu. Det ville også give en samkøring med spillerlisten. Det ville fordele arbejdet på flere hænder, og hvis én klub ikke indberetter, så er det kun dem selv, det går ud over..
layoutmæssigt kunne der sikkert laves 1 A4-ark, som ligger på den lange led, og når det er udfyldt, og kampen er slut, så rives det over på midten og fordeles mellem de 2 hold..
bare en idé..
/niels, kfk
Ikke nogen dårlig idé. I hvert fald synes jeg, at det er synd for flertallet, hvis det er nogen få, der er dårlige til at holde styr på det. Må dog sige, at det virker som om, at det er et generelt problem, hvilket kunne tyde på, at belastningen i forbindelse med at afholde en DM-runde er for stor til, at nogle klubber kan håndtere opgaven. Uanset hvad vil dette forslag i hvert fald afhjælpe problemet. Jeg sender det videre til DM-udvalget...
Se venligst mit svar længere oppe i tråden.
Sorry... Det er min fejl. Det er fordi jeg plejer at få score og assist fra Carsten, og jeg troede derfor fejlagtigt, at det der bare var fra en foregående Inde DM-runde, som var sendt til DM-udvalget (hvis mails jeg altid får CC).
Jeg smider det lige op under DM 09.